Kimi Rajdkoniem
Ostatnia aktywność
avatar
Kimi Rajdkoniem

25.01.2025 23:35

0

Dobry ruch aby Williams wrócił na właściwie tory

avatar
Kimi Rajdkoniem

24.01.2025 23:34

0

Lewis świetnie potrafi mówić do kibiców a kibice Ferrari to lubią. Oby sportowo SF działało tak jak obecnie PR-owo, to sezon będzie piekny

avatar
Kimi Rajdkoniem

27.12.2024 19:37

0

"Ostatecznie losy mistrzostw w niechlubny sposób rozstrzygnął przy zielonym stoliku ówczesny dyrektor wyścigu Michael Masi(...)" Nie, mistrzem został kierowca, który na przestrzeni całego sezonu zdobył więcej punktów. Sezon był pełen kontrowersji, wypadków itd. Gdyby zamienić ze sobą kolejnością np Abu Dhabi i Silverstone, narracja byłaby inna. Zatem obiektywnie nie można pisać w ten sposób i proszę, żeby autor więcej się zastanawiał zanim popełni artykuł

avatar
Kimi Rajdkoniem

21.10.2024 22:37

0

Ad 3: Tysu żartował....

avatar
Kimi Rajdkoniem

25.09.2024 17:47

0

Czy to będzie Crash Test?

avatar
Kimi Rajdkoniem

22.09.2024 22:33

0

O ile dobrze pamiętam to Max dostał informację, że RIC wykręcił najlepsze kółko i podziękował Danielowi. Zatem tłumaczenie szefa RB jest naciągane

avatar
Kimi Rajdkoniem

02.09.2024 19:33

0

I zaraz będzie afera, bo Gasly kwestionuje decyzję sędziów. A przecież własne zdanie nie jest tolerowane przez Pana Sulayema

avatar
Kimi Rajdkoniem

02.09.2024 19:19

0

Nie uważam Maxa za boga kierownicy,natomiast jesli Perez pokazuje realny potencjał auta (wicemistrz 2023) to VER w tym roku jedzie ponad stan. Natomiast na miejscu McLarena postawiłbym wszystko na jedną kartę i dawał punkty Norrisowi. RBR pod presją może jeszcze bardziej zaryzykować i nie trafić z rozwojem

avatar
Kimi Rajdkoniem

01.09.2024 21:48

0

Ferrari przed sezonem miało dwa cele: wygrać w Monako i wygrać na Monzy. Wiadomo, że obecnie nie mają szans na walkę o tytuł zatem żeby utrzymać przychylność sponsorów to wystarczyło. Nie będzie dalszego rozwoju, może jakiś przypadek wpadnie jak Singapur sle będą mieli P3. Mercedes ich raczej nie dogoni. RedBull jesli nie wygra tytułu to będzie wina tylko i wyłącznie Pereza. Zatem automatycznie będzie to jego koniec kariery w "rodzinie" RedBull

avatar
Kimi Rajdkoniem

24.08.2024 11:12

0

Byli kierowcy, ktorzy wygrywali wyścigi F1, długodystansowe i Indy. Byi też tacy, którzy odnosili sukcesy w DTM, F1, Endurance i WRC. Był jeden, który zdobył tytuł na motocyklu i e F1 kraz wygrał Le Mans. Albo taki, który jeździł z sukcesami w Dakarze na motocyklu i autem. Trudno powiedzieć, ktory jest najbardziej wszechstronny

avatar
Kimi Rajdkoniem

14.08.2024 20:23

0

Czyli Zhou pokazał reszcie żółtą kartkę?

avatar
Kimi Rajdkoniem

23.12.2023 09:36

0

Biorąc pod uwagę zapowiedzi AT o maksymalnym możliwym zbliżeniu konstrukcji z RBR, to ograniczenie czasu prac nad aero bedzie fikcyjne

avatar
Kimi Rajdkoniem

03.11.2023 17:54

0

Niestety, nie ma już Twittera...:/

Przejdź do wpisu Dziel Pasję wraca na Twittera

avatar
Kimi Rajdkoniem

09.03.2023 19:38

0

@Up: Jaka pogoda na Podlasiu?

avatar
Kimi Rajdkoniem

29.11.2022 11:30

0

Problem ze świecą zabrał m.in pierwszą szansę na zwycięstwo Charlesa w Bahrainie 2019

avatar
Kimi Rajdkoniem

08.10.2021 06:28

0

Ad1: MSC ma 91 zwycięstw czyli 91% tego co HAM. Oczywiście rozumiem Twój punkt widzenia i się zgadzam. Z jednym wyjątkiem: Russell w Mercedesie w pierwszym sezonie nie wygra z HAM. Ale jeśli obaj będą mieli mocnego przeciwnika to wtedy bedzie walka jak w 2007r.

avatar
Kimi Rajdkoniem

27.08.2021 21:59

0

Faktycznie w tym sezonie pojawiła się potrzeba korekty przepisów dotyczących limitów silnikow. Moim zdaniem jeśli dany element zostanie uszkodzony w wyniku wypadku spowodowane go przez innego kierowcę to wymiana części powinna być "darmowa". Jest ryzyko, że dojdzie to patologii gdy wypadki będą powodowane z premedytacją. Chyba, że to już nastąpiło?

avatar
Kimi Rajdkoniem

05.06.2021 06:58

0

Tu nie ma zbyt dużej filozofii. Mercedes sprawuje się tym lepiej od rywali im twardsze ma opony. W tym roku Pirelli zaordynowało najbardziej miękki zestaw co skutkuje, wspomnianymi przez Bottasa, problemami z przyczepnością. Ferrari, podobnie jak w Monako, lepiej radzi sobie na miękkiej mieszance. Cała analiza sytuacji

avatar
Kimi Rajdkoniem

05.06.2021 06:51

0

Zastanawiam sie, czy wizyta Toto Wolfa w padocku MotoGP podczas GP na Mugello była przypadkowa/towarzyska?

avatar
Kimi Rajdkoniem

18.11.2020 23:35

0

Aston Martin V8 Vantage Coupe to auto technicznie blizniacze z AMG GT. Zatem to ten model a nie DB11 bedzie Safety Car

avatar
Kimi Rajdkoniem

07.08.2020 20:57

0

Zgadzam się. Testowanie krótszego formatu wyścigowego może się odbyć na znanych torach. Imola totalnie nowy obiekt dla większości kierowców oraz dla zespołów

avatar
Kimi Rajdkoniem

02.08.2020 14:45

0

Hamilton za powoła jazdę torem wyścigowym po spinie w Q2 też bez kary. Chyba tylko RUS dostał.

avatar
Kimi Rajdkoniem

19.07.2020 21:31

0

Haas dostał karę za wymianę opon, co jest dziwne. RBR osuszył Albonowi start i nie ma kary?

avatar
Kimi Rajdkoniem

12.07.2020 22:38

0

Czy jesłi FIA uzna, że RP kupowało części od Mercedesa ukarze tylko RP czy dostanie się obydwu ekipom?

avatar
Kimi Rajdkoniem

11.07.2020 16:35

0

Baawo Russel, pierwszy raz w Q2!

avatar
Kimi Rajdkoniem

30.06.2020 04:33

0

Ciekawy komentarz Russella w kontekście jego zeszłorocznej rywalizacji. W klasyfikacji generalnej sezonu przegrał z człowiekiem, który miał wieloletnia przerwę w ściganiu. Dodatkowo był chwalony za pracę z inżynierami. Russell "musiał sobie przypomnieć".

avatar
Kimi Rajdkoniem

18.01.2020 07:32

0

Roy bedzie brał udział też w testach zderzeniowych?:)

avatar
Kimi Rajdkoniem

31.12.2019 10:54

0

"Moj pierwszy rok (...) był świetny" Zakończył sezon na ostatnim miejscu, jako jedyny w stawce bez punktów. Co musiałoby się wydarzyć, żeby rok nie był "świetny"?

avatar
Kimi Rajdkoniem

23.12.2019 23:09

0

Ciekawe, jak.na standardy Formuły 1 to bardzo długi kontrakt. Albo Leclerc wie, że Ferrari będzie mocne albo rozumie, że po ew odejsciu ze Scuderii może nie znaleźć miejsca w czołowym zespole. W sumie to Ferrari zawsze się liczy. RedBull wygrywał latami, teraz ma P3. Mercedes też kiedyś zostanie pokonany. Nie widać za horyzoncie by ktoś mogł dolaczyć do tego trio. Zatem może nie powinienm się dziwić Leclercowi, że 4 sezony spędzi "na czerwono"?

avatar
Kimi Rajdkoniem

19.12.2019 22:31

0

Mieli już Alonso. Skład mają dobry, tylko trzeba kierowców zamienić rolami

avatar
Kimi Rajdkoniem

19.12.2019 22:29

0

Zepsuła się i nie dojechała do ściany?:) A tak serio to czy testy przed sezonen 2020 są ostrzejsze niż przed 2019?

avatar
Kimi Rajdkoniem

15.12.2019 22:53

0

Ze względu na to, że Wolf posiada sporo udziałó w Mercedesie GP bardziej prawdopodobne jest, że po ewentualnym wycofaniu się Niemców z F1 zespół pozostanie w jego rękach. Po prostu zmieni nazwe z Mercedes-AMG na Wolf F1 Team z silnikami Mercedesa. Tak jak kiedyś zmienił nazwę z Brawn GP na Mercedes

avatar
Kimi Rajdkoniem

13.12.2019 19:41

0

Ogromnym plusem tego, że opony pozostają niezmienione w 2020r jest to, że można zbudować bolid mając ogromną ilość danych. To chyba ostatnia szansa by Ferrari złapało Mercedesa. W 2021 albo Merc albo RBR znowu odskoczą

avatar
Kimi Rajdkoniem

12.12.2019 00:10

0

Artykuł o Rossim i Hamiltonie. Główny wątek komentarzy: Kubica. Czekam jeszcze na hejt Vettela i będzie komplet

avatar
Kimi Rajdkoniem

10.12.2019 21:56

0

Jeszcze kwestia czy chodzi o przewagę 20KM sumarycznej mocy silników czy mocy maksymalnej całego zestawu? Różnica w charakterystykach silników elektrycznego i spalinowego powoduje, że obydwa osiągają moce maksymalne w innym momencie. Np silnik elektryczny osiąga swoje 160KM w chwili gdy spalinowy rozwija 650KM. A spalinowy Swoje 750KM rozwija gdy elektryczny daje już tylko 130KM. Kwestia czy porównujemy 750KM+160KM (tak zapewne liczy Renault) czy 750KM+130KM (bo to jest maksymalna moc rzeczywista układu). Oczywiście dane wymyśliłem tylko na potrzeby przykładu.

avatar
Kimi Rajdkoniem

10.12.2019 10:47

0

"Tylko"? To całkiem sporo biorąc pod uwagę jakie małe różnice dzielą czasy zawodników

avatar
Kimi Rajdkoniem

08.12.2019 08:21

0

Kolejna firma do "kolekcji" Strolla. Biorąc pod uwagę, że ma raczej dobra rękę do interesów to kupno AM wydaje się dobrym ruchem.

Przejdź do wpisu Stroll przejmie Aston Martina?

avatar
Kimi Rajdkoniem

05.12.2019 00:24

0

@13 dwukrotny mistrz świata? W F2? On tam wygrał bodaj tylko 6 wyścigów na 100 startów. Inna sprawa, że Williams potrzebuje właśnie takiego kierowcy. I tak o nic nie walczą a kasa jest. No i wstydu też nie będzie bo jakieś doświadczenie i tempo ma

avatar
Kimi Rajdkoniem

04.12.2019 17:30

0

Nissany znowu prawie 4s wolniej niż drugie auto Williamsa. Przecież to już nie przypadek. Oni sprawdzają tempo za Safety Car?

avatar
Kimi Rajdkoniem

04.12.2019 13:19

0

@3. Prowadzil zespół rajdowy, zespoł kartingowy (do współpracy z Kimim). Sądzę, że jego umiejętności są większe niż trzeba. Odkąd pamiętam widzialem go w roli szefa zespołu (nawet przed czasami F1)

avatar
Kimi Rajdkoniem

04.12.2019 09:59

0

@6 dopoki żyje Sir Frank Williams dopóty będzie zespół w Formule 1. Potem nje wiadomo. Claire nie chciala przejąć roli szefowej, zespół to dla niej i dla brat wrzód na tyłku. Polecam film "Wiliams" na Netflix

avatar
Kimi Rajdkoniem

04.12.2019 09:18

0

Nie. Mistrzem świata jako ktoś z kadry zarządzającej. Wyobraź sobie ile by dał np Ferrari w tym sezonie ktoś z jego głową? O ile łatwiej byłoby zarządzać kierowcami mając Kubicę jako jednego z koordynatorów?

avatar
Kimi Rajdkoniem

03.12.2019 19:19

0

Zaledwie 4.4s różnicy pomiędzy kierowcami Williamsa? Nie wierze, że aż tak różniły się ich programy. Nie wiem jak rozwijać auto czy sprawdzac opony mając do dyspozycji zawodnika, który nie do końca potrafi rozpędzić auto

avatar
Kimi Rajdkoniem

02.12.2019 09:43

0

Prędkość Ferrari na prostych pozostała. Bylo widać po starcie jak Leclerc radzil sobie z VER. W Abu Zabi musieli dostać pakiet z większym dociskiem bo i tak był problem w S3. Ale za to dziwnym trafem Mercedes na prostej jest coraz wolniejszy w porównaniu do rywali

avatar
Kimi Rajdkoniem

01.12.2019 19:38

0

Przewaga McLarena nad Renault To ogromny policzek dla tych drugich. Są producentem silnika, mają wielokrotnego zwycięzcę GP oraz drugiego bardzo doświadczonego kierowcę. Mierzą się z McLarenem, czyli zespołem klienckim z debiutantem w stawcę i z drugim kierowcą z jednym podium na koncie. Widać, że McLaren ma wyraźnie lepsze nadwozie i są lepiej zorganizowani. Z silnikiem Mercedesa może być ciekawie!

avatar
Kimi Rajdkoniem

30.11.2019 10:12

0

Ps: Kovalainen przynajmniej wygrał wyścig. Miało być "first of many" a skończyło się jak się skonczyło. Hartley też został wsadzony z LPM1 (dużo sukcesów) do F1 i nagle miał jeździś single-seater. Nie można oceniać kogoś jednowymiarowo. DiResta w swoim ostatnim wyscigu pojechał wg większości kibiców i czasów tragicznie. A wg mnie było bardzo dobrze. Można mnożyć przykłady

avatar
Kimi Rajdkoniem

30.11.2019 10:06

0

@5. Niechęć do Albona? Absolutnie. RedBull zmienił skład bo oczekiwał, że Albon dowiezie więcej punktów. Gąsiorowski i Kapica twierdzili, że na pewno Albon dogoni Gasly'ego lada moment. Zarówno Ci dwaj jak i Helmut Marko mocno dzialają mi na nerwy. Dodatkowo od czasów niższych serii obserwuję Gasly i uważam, że nie jest gorszy niż Albon. Przypomniał mi się jeden tekst"Im te pieniądze należały" Nikomu podium się nie należy. Albon bedzie bardzo dobrym "skrzydłowy" dla Verstappena. Gasly nie jest taki grzeczny

avatar
Kimi Rajdkoniem

29.11.2019 13:48

0

Czy ktoś z Was wie co dolega Russell'owi? "Znowu rozbił swoje Ferrari"? Dotknięcie do bandy, bez sensacji. Bottas w pierwszym treningu zlapał fajny rytm, będzie ciekawie w wyścigu z konca stawki. Sadzę, że pozycja 3-5 ze wskazaniem za 3. Generalnie programy testowe ostro wymieszane jak widać.

avatar
Kimi Rajdkoniem

29.11.2019 07:28

0

Mocno kibicuję aby utrzymał przewagę punktową nad Albonem.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu